Інвестуючи 1,4 мільярда доларів, співпрацюють Denso та Fuji Electric для розробки пристроїв SIC для електромобілів
Dec 02,2024
Denso та Fuji Electric співпрацюватимуть для виготовлення високоефективних карбідів кремнію (SIC) пристроїв силового напівпровідника для електромобілів.Незважаючи на поточне уповільнення на ринку електромобілів, дві компанії все ще збільшують свої інвестиції, і очікується, що ринок в майбутньому відскочить.
29 листопада Denso та Fuji Electric оголосили інвестиційний план у розмірі 211,6 мільярдів ієн (приблизно 1,4 мільярда доларів США), з яких третина буде субсидіюється японським міністерством економіки, торгівлі та промисловості.Дві компанії розширять свою виробничу базу в Японії, спрямовані на досягнення щорічних виробничих потужностей 310000 одиниць до травня 2027 року. Denso несе відповідальність за виробництво SIC Wafers, тоді як Fuji Electric несе відповідальність за виробництво цих пристроїв.
Японський міністр економіки, торгівлі та промисловості, Йоджі Муто, заявив на прес -конференції в той же день, коли ця угода "спрямована на забезпечення потужності постачання, порівнянної з провідними європейськими та американськими компаніями", і вітає оголошення від Denso та Fuji Electric.
За даними OMDIA, у 2023 році німецький виробник чіпів Infineon Technologies очолює ринок напівпровідників Power з 21,3%.Японські компанії Mitsubishi Electric, Fuji Electric, Toshiba та Roehm посідають у першій десятці, але навіть після їх злиття частка їх ринку нижча, ніж у Infineon.
Як найбільший виробник автомобільних деталей Японії, Denso інвестував у Infineon у 2018 році і почав співпрацювати з UMC для виготовлення силових напівпровідників у 2023 році. У вересні минулого року Denso оголосив про врахування партнерства з ROHM.Інсайдер з Денсо сказав: "Розширивши лінійку партнера, ми зробимо наші компоненти більш конкурентоспроможними
Завдяки широкому застосуванню нових технологій, Denso та Fuji Electric вкладають великі кошти в кремнієві карбідні пристрої.Порівняно з традиційними напівпровідниками на основі кремнію, силові напівпровідники, виготовлені з цього матеріалу, можуть збільшити діапазон електромобілів приблизно на 10%.Оскільки Tesla почала використовувати пристрої SIC у своїй моделі 3 у 2018 році, пристрої SIC привернули увагу від більш широкого асортименту виробників автомобілів.Дослідницька компанія прогнозує, що розмір ринку SIC досягне 8,8 мільярдів доларів до 2025 року та 10,5 мільярдів доларів до 2026 року.
29 листопада Denso та Fuji Electric оголосили інвестиційний план у розмірі 211,6 мільярдів ієн (приблизно 1,4 мільярда доларів США), з яких третина буде субсидіюється японським міністерством економіки, торгівлі та промисловості.Дві компанії розширять свою виробничу базу в Японії, спрямовані на досягнення щорічних виробничих потужностей 310000 одиниць до травня 2027 року. Denso несе відповідальність за виробництво SIC Wafers, тоді як Fuji Electric несе відповідальність за виробництво цих пристроїв.
Японський міністр економіки, торгівлі та промисловості, Йоджі Муто, заявив на прес -конференції в той же день, коли ця угода "спрямована на забезпечення потужності постачання, порівнянної з провідними європейськими та американськими компаніями", і вітає оголошення від Denso та Fuji Electric.
За даними OMDIA, у 2023 році німецький виробник чіпів Infineon Technologies очолює ринок напівпровідників Power з 21,3%.Японські компанії Mitsubishi Electric, Fuji Electric, Toshiba та Roehm посідають у першій десятці, але навіть після їх злиття частка їх ринку нижча, ніж у Infineon.
Як найбільший виробник автомобільних деталей Японії, Denso інвестував у Infineon у 2018 році і почав співпрацювати з UMC для виготовлення силових напівпровідників у 2023 році. У вересні минулого року Denso оголосив про врахування партнерства з ROHM.Інсайдер з Денсо сказав: "Розширивши лінійку партнера, ми зробимо наші компоненти більш конкурентоспроможними
Завдяки широкому застосуванню нових технологій, Denso та Fuji Electric вкладають великі кошти в кремнієві карбідні пристрої.Порівняно з традиційними напівпровідниками на основі кремнію, силові напівпровідники, виготовлені з цього матеріалу, можуть збільшити діапазон електромобілів приблизно на 10%.Оскільки Tesla почала використовувати пристрої SIC у своїй моделі 3 у 2018 році, пристрої SIC привернули увагу від більш широкого асортименту виробників автомобілів.Дослідницька компанія прогнозує, що розмір ринку SIC досягне 8,8 мільярдів доларів до 2025 року та 10,5 мільярдів доларів до 2026 року.